توییتر
طبق آخرین آمار بررسی شده، توییر دارای ۳۲۰ میلیون کاربر فعال است. یکی از مزیت های این شبکه اجتماعی این است که اگر مطالب به صورت تخصصی منتشر شود میتواند مانند ویروسی در بین کاربران پخش شده و منجر به افزایش تعداد دنبال کننده های شما شود.
از طریق شبکه های اجتماعی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید!
استفاده از گوشی های هوشمند نسبت به سال های قبل رشد زیادی داشته است و مردم هر روز بیش از پیش به سراغ شبکه های اجتماعی می روند. میتوان گفت در حال حاضر شبکه های اجتماعی بخشی از زندگی روزمره مردم عادی را تشکیل داده است. همه مردم برای دنبال کردن اخبار، مطالب مورد علاقه خود و یا ارتباط با دوستان به سراغ شبکه های اجتماعی می روند. پس یکی از روش های تبلیغاتی می تواند همین شبکه های اجتماعی باشد. اینستاگرام، توییتر، فیس بوک، آپارات از جمله شبکه های اجتماعی محبوب و پرطرفدار در بین مردم میباشد. به عبارتی شبکه های اجتماعی می تواند یک فرصت خوب و ایده ال برای برند های تجاری باشد تا بتوانند خودشان را معرفی کنند و به مرور زمان دیده شوند و نام خود را در ذهن مخاطبانتان حک نمایید. اگر تبلیغات شما در شبکه های اجتماعی به صورت تخصصی و هدفمند ارائه شود، می تواند فروش شما را تا چند برابر افزایش داده و برند شما را نزد مردم معروف کند. شرکت ثمینکام این افتخار را دارد تا در این راه همراه شما عزیزان باشد.
طبق آخرین آمار بررسی شده، توییر دارای ۳۲۰ میلیون کاربر فعال است. یکی از مزیت های این شبکه اجتماعی این است که اگر مطالب به صورت تخصصی منتشر شود میتواند مانند ویروسی در بین کاربران پخش شده و منجر به افزایش تعداد دنبال کننده های شما شود.
پیام رسان تلگرام یکی دیگر از محبوب ترین و پرطرفدار ترین شبکه اجتماعی نزد ایرانیان است. تلگرام دارای کانال های پربازدید بسیاری است که از همین طریق میتوان با یک سری تبلیغات هدفمند و مرتبط، کسب و کار را توسعه و به راحتی مشتریان را افزایش داد.
میتوان گفت نزدیک به ۹۰ درصد مردم ایران از این سبکه اجتماعی استفاده می کنند. هر کاربر حداقل یک کسب و کار را از این طریق دنبال می کنند. از آنجایی که در اینستاگرام برای فروش کالا و یا ارائه خدمات میتوان فروشگاه اینترنتی به راه انداخت، پس میتواند بهترین گزینه برای پیشرفت و برندسازی باشد.
لینکدین گسترده ترین شبکه ی اجتماعی کسب و کار برای زمینه های حرفه ای و تجارت می باشد که تنها به یک محل خاص محدود نمیشود. این شبکه اجتماعی در مقیاس جهانی فعالیت دارد و دارای بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر است. پس در لینکدین هم میتوان با تولید محتوای ناب و با کیفیت از رقبای خود سبقت بگیرید.
مردم سراسر جهان یوتیوب را دومین موتور جست و جو میدانند. در حوزه بازاریابی محتوا و تبلیغات، ویدئو نقشی کلیدی را بازی می کند چرا که محتوای ویدئویی طرفداران بیشتری دارد. اگر در این شبکه اجتماعی به صورت هدفمند و منظم به تولید ویدئو های مرتبط با کسب و کار پرداخت، بدون شک می توان مخاطبان زیادی را جذب نمود.
بزرگ ترین عضو در بین شبکه های اجتماعی، فیس بوک است که طبق آمار بیش از یک میلیارد کاربر دارد. پس از این شبکه اجتماعی نباید غافل شد. در حقیقت فیس بوک به دلیل داشتن محیطی جذاب و فوق العاده، یک بستر مناسب برای تبلیغات و ارتباط مشتریان داخلی و خارجی با کسب و کار شما میباشد.