از آمار گذشته برای موفقیّت آینده استفاده نمائید!
بعد از طراحی سایت، چگونه میتوان آینده برند را به سمت موفقیت های بیشتر سوق داد؟ آیا تنها داشتن وب سایت برای کسب و کاری کافی است؟ یا اینکه باید به فکر روش هایی برای بازاریابی موثر باشیم؟
آنالیز وب سایت یکی از مهم ترین کارهایی است که باید قبل از سئو سایت آن را انجام داد. با استفاده از آنالیز و تحلیل سایت به بررسی نکات مثبت و منفی یا به عبارتی نقطه ضعف و نقطه قوت سایت می پردازیم. در قدم بعدی سعی میکنیم تا نقاط ضعف را حذف و نقاط قوت را افزایش دهیم. آنالیز سایت مهم ترین قدم در بهینه سازی و سئو می باشد زیرا با استفاده از آن میتوان لینک های داخلی و خارجی، رتبه کلمات کلیدی و تعداد بازدید کنندگان را تعیین کرد و متناسب با قدم های بعدی را با استراتژی درست و برنامه ریزی دقیق برداشت.
رتبه کلمات کلیدی
خطای سئوی سایت
هر قدم خود را حساب شده بردارید
قدرتمندترین ابزارهای تحلیلگر
ما مطرحترین تحلیلگرهای دیجیتال را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم دقیقترین و جامعترین اطلاعات ممکن را در مورد وضعیت دیجیتال برند شما جمعآوری نموده و مسیر درست را برای شما مشخص نماییم.
شخصیسازی طبق اهداف شما
اطلاعات جمعآوری شده توسط تحلیلگرها را با توجه به اهداف تجارت شما شخصیسازی میکنیم تا بتوانید تمرکز خود را بروی آماری بگذارید که اهمیّت دارند و وقت خود را صرف اطلاعات نامربوط نکنید
ارائه تحلیلهای کارشناسانه
کارشناسان ثمینکام به بررسی آمارهای جمعآوری شدۀ شما میپردازند و مشخص میکنند چه کارهایی را درست انجام میدهید و موثرترین روشهای بازاریابی دیجیتال در زمینۀ کاری شما چه هستند.
آموزش المان های تحلیل به شما
در صورتی که بخواهید، طرز استفاده از ابزارهای تحلیلگر را به شما آموزش خواهیم داد تا خودتان نیز بتوانید آمار را زیر نظر داشته باشید و از آخرین اتفاقات و تغییرات با خبر شوید
پرسش وپاسخ
به تمامی سوالات شما پاسخ میدهیم